Известие

Collapse
No announcement yet.

Клатене на оборотите 156 1.8 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ами до 20 километър след адаптацията беше перфектно, и след едно запалване изведнъж се скапа първо на климатик, а след това и без. Върнах се при майстора и той каза, че с разцентрованият ми дросел няма смисъл да си играе, носех и един от колегата Ферарист, но майстора не го хареса щото е разпилен. Този който купих от колегата след като го измих е направо огледален отвътре там където болтчето за центровка контактува с тялото на дросела няма никаква побитост. Според майстора настройките се губят по някаква причина.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #92
      А я вземете закачете вече на тая кола един манометър за вакум и го измерете. Ако няма добър вакум никога няма да оправиш обороти, респонс....

      Как са ти спирачките? Карал ли си друга, здрава кола? Разлика в спирачките правил ли си на твоята спрямо друга 156?

      Не всичко по колата е електроника и компютърна диагностика. Заебете според мен вече настройки, адаптации и прочеее и търсете нещо друго. Първо измерете вакума!
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #93
        Баш за спирачките си мислих. Когато двигателя работи спирачката ако я натисна здраво и задържа крак стига до долу, но натискането е здраво (за протокола тежа 100 кила и съм два метра). Спирачките иначе са бетон даже и реалният технически преглед който скоро минах го доказа. Когато обаче двигателя е изключен спирачката е твърда като камък. Та въпроса е има ли нещо не редно. Иначе монтьора който я захвана днес е убеден, че ще я управи.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #94
          Ами дано
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            Нищо не каза за спирачките? А и сам разбираш неудобството да ходя до друг град за ремонт.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #96
              Спирачките трябва да са като бутнеш съвсем леко педала да те изкара през прозореца. А след като изгасиш да имаш минимум 4 натискания докато се твърди педала. Даже 5 натискания.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #97
                Как 5 бе човек, изгася ли я още на първото натискане и е камък някъде до средата, а второ натискане е невъзможно просто е твърда. Сега пробвах, като е студена и със запален двигател трудно стига до долу педала, даже не можах да я натисна до долу.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #98
                  Ами... значи сервото не държи или клапана му, или О-пръстена между сервото и помпата, и ти дърпа въздух от там някъде. Измери ви вакума. Нещо ми се струва, че и нямаш много добър вакум.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #99
                    Писна ми от тази италианска кочина. Вече имам два дросела, три МПХ, два дебитомера и какви ли не части. Пробвахме я с три различни дросела, настройки, калибровка пак настройка едни, втори, трети дросел, моторчета, нови стари , по-стари, нова клапа картерни газове, запушване на картерни газове, замерване вакуум -перфектна, проверка сарво -мерво, няма проблем от никъде нищо,нови свещи, нова ламбда, настройка 20-30 километра върви и се почва пак клатене и на бензин и на газ с включен климатик с изключен пак. По някое време вземе, че се укроти тъкмо се зарадвам , запаля тръгвам почва пак. Сега ако може някаква помощ казвайте, майстора при които ходя в Пловдив се хвана за главата, оправил е десетки алфи с моя проблем, но моята не може. Последната идея е да сменим компютъра с код - централата , естествено ще се моля на някой да ми даде за проба щото вече не мога да купувам части които не ми вършат работа. Ще помоля колегите които ще ме посъветват да ида в София на сервиз да не го правят. Това за да стане трябва да отделя поне два последователни дни, а това ми е невъзможно щото имаме и бебе, а жена ми е сама. Ако някой има самочувствието, че знае и може да я ремонтира нека сподели с мен поне на лична знанията си, няма да му открадна занаята и ще му платя за помощта. Не ми казвайте, че може и да е от 1001 причини, в крайна сметка това не е космически кораб и причините за нестабилни обороти в движение не може да са безкрайни. Моля помогнете.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • Мога да ти пратя ЕКУ от 2.0 с изключен имобилайзер. Само спираш един предпазител на имото и закачаш ЕКУ-то, адаптираш и палиш. Ако е от него нищо, че е с 2.0 софтуер обороти няма да клати.

                      Колко е вакума? Днес ми докараха една кола с подобен проблем на твоя, само че и спирачките са и слаби и вакума е 0.500 на празен ход. Тъкмо и с Бобо си говорихме преди малко за това. Днес я мъчих 2, 3 часа и ми писна и заебах за утре. Като установя защо вакума е слаб и ако го оправя лесно и оборотите се оправят ще пиша. Може и да няма никаква връзка вакума с оборотите и спирачките, но мен ме притеснява това и по всякакви теории ниския вакум води до това. Никакъв респонс на педала на газта, нестабилен празен ход, мисфайър и др.

                      Компресия мерил ли си ама наистина на студено? И колко е?

                      Едно допълнение. На тая кола и да дърпа въздух и да не дърпа пръскане със спрей какъвто и да е мотора не го усеща. Освен ако не глътне сериозно количество от спрея. Само пушек машина или надуване с компресор не повече от 0.2 бара.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 20:15.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Ами не знам колко беше, но за няколко минути не мръдна и момчето каза, че е повече от добре. Макар, че майстора провери сервото на спирачките преди малко отидох в гаража и запуших маркуча на сервото най-душмански и си я покарах така, освен , че спирането ставаше със скачане на педала никакъв друг ефект, клатеше здраво. Наистина ще се радвам да ми пратиш компа от двойката, точно днес върнах дросела на Ферариста, след компа ако не стане смятам да пробвам с друга АБС централа и за друго не се сещам. Едно не може да си обясни тъпата ми глава, защо само един сигнал за движение бърка толкова много нещата, не смятам, че в него е проблема защото даже и с прекъснат ПИН 15 пуснали климатика колата клати леко. Друго, защо ако карам бързо и пусна по инерция даже и с пуснат климатик колата не клати?
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • Защото дросела отваря повече. И какво значи вакума не мърда? Вие правите принудително вакум в колектора ли?

                          По принцип има манометри за вакум. Слага се например на мястото на маркуча за сервото или на друго място например на ВИС-а и манометъра показва колко е вакума реално в колектора. А вие май-сте мерили дали държи вакум. Разликата между двете е, че едното показва състоянието на мотора като цяло, а другото само на смукателната система. Нормално ако мотора е изправен трябва да имаш между 0,600 и 0,750 вакум или между 18 и 22 in-Hg.

                          Само кажи и ще ти пратя ЕКУ-то не за друго, а за да се убедиш, че не в него е проблема.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 20:57.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Ами не знам колко беше, но за няколко минути не мръдна и момчето каза, че е повече от добре. Макар, че майстора провери сервото на спирачките преди малко отидох в гаража и запуших маркуча на сервото най-душмански и си я покарах така, освен , че спирането ставаше със скачане на педала никакъв друг ефект, клатеше здраво. Наистина ще се радвам да ми пратиш компа от двойката, точно днес върнах дросела на Ферариста, след компа ако не стане смятам да пробвам с друга АБС централа и за друго не се сещам. Едно не може да си обясни тъпата ми глава, защо само един сигнал за движение бърка толкова много нещата, не смятам, че в него е проблема защото даже и с прекъснат ПИН 15 пуснали климатика колата клати леко. Друго, защо ако карам бързо и пусна по инерция даже и с пуснат климатик колата не клати?
                            А сондата как ти е
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Сондата е сменяна миналата година с оригинална Бош. По въпроса има развитие, но още се провеждат изпитания.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • Какво уплътнение сложи на колектора? Ако си сложил обикновен семеринг значи нищо не си направил. Те държат максимум до 0.5 бара вакум/налягане.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X